edusurveys

 

Η αγορά της εκπαίδευσης

έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες


Μόνο το κατάλληλο marketing

σας φέρνει στην πρώτη θέση

EduSurveys

Η EduServices ειδικεύεται στο marketing των επιχειρήσεων εκπαίδευσης.
Αυτό αναλύεται σε 4 άξονες που είναι:

  • το είδος και το επίπεδο υπηρεσιών εκπαίδευσης
  • ο τόπος και ο χρόνος παροχής της εκπαίδευσης
  • η πολιτική τιμολόγησης των υπηρεσιών αυτών και
  • οι μέθοδοι προώθησης των υπηρεσιών εκπαίδευσης.

Οι επιχειρηματίες εκπαίδευσης έχουν συχνά ερωτήματα:

  • Ποιά τα σημερινά ποσοστά προτίμησης των ειδικοτήτων από τους νέους υποψήφιους σπουδαστές;
  • Ποιές ειδικότητες, δείχνουν οι έρευνες, ότι λείπουν από την Ελληνική αγορά εκπαίδευσης και ποιές θα μπορούσαν να αναπτυχθούν σε συγκεκριμένες περιοχές;
  • Τί μπορώ να κάνω για να εξασφαλίσω την κερδοφορία της επιχείρησης προσαρμόζοντας κατάλληλα τις τιμές των υπηρεσιών, σε μια εποχή κρίσης;
  • Ποιες μέθοδοι προώθησης έχουν σταματήσει να αποδίδουν;
  • Ποιό είναι το καθοριστικό σημείο για την επιλογή εκπαίδευσης από τον σημερινό μαθητή-σπουδαστή και το γονέα του;
  • Πως μπορώ να μετατρέψω την επιχείρησή μου σε franchise;

Τα ερωτήματα αυτά και πολλά άλλα, βρίσκουν αποδοτικές απαντήσεις μέσα από την έρευνα.

Κάθε επιχειρηματίας της εκπαίδευσης μπορεί να απευθυνθεί στην EduServices για τη διεξαγωγή εξιδεικευμένης έρευνας σε θέματα που αφορούν στο επιχειρηματικό του πλάνο.

 

Ας το δούμε μαζί