seminar

 

Είμαστε δίπλα

στις επιχειρήσεις εκπαίδευσης

που σε μια εποχή κρίσης

συνεχίζουν να αναπτύσσονται

Εκπαίδευση Στελεχών Εκπαιδευτικών Οργανισμών

Το μεγαλύτερο μέρος των υπηρεσιών μας αφορά διεξαγωγή ερευνών marketing και αγοράς, επιζητώντας απαντήσεις και λύσεις σε ερωτήματα που θέτονται από μεγάλους εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Αξιοποιώντας κάθε ωφέλιμο feedback που απορρέει από τις έρευνες αυτές, υλοποιούμε σεμινάρια, απευθυνόμενα σε στελέχη σύγχρονων και δυναμικά αναπτυσσόμενων επιχειρήσεων εκπαίδευσης:

Εκπαίδευση Διευθυντικού Προσωπικού

Δίωρη ή δεκάωρη επιμόρφωση σχετική με το ρόλο, τα καθήκοντα και τις ευθύνες του διευθυντικού προσωπικού ενός μεγάλου εκπαιδευτικού οργανισμού. Διαχείριση πρώτης συνάντησης με τον μαθητή και με το γονέα. Διαχείριση προβλημάτων όπως η μη καταβολή διδάκτρων από το γονέα. Εκπαίδευση με στόχο τη σωστή επιλογή διδακτικού προσωπικού κτλ.

Εκπαίδευση Προσωπικού Γραμματείας

Δίωρη ή δεκάωρη επιμόρφωση ώστε η επικοινωνία (γραπτή και προφορική) να εκπέμπει υψηλό επαγγελματικό επίπεδο, τα επείγοντα να μειώνονται με τον προγραμματισμό, οι συναντήσεις με τους γονείς να έχουν τη σωστή και έγκυρη προετοιμασία κλπ. Επί πλέον η εξοικείωση με τον σύγχρονο εξοπλισμό και οι ποιοτικές δημόσιες σχέσεις είναι κρίσιμα σημεία που καθιστούν την γραμματέα σημαντικό στέλεχος, που συμβάλλει καθοριστικά στη λειτουργία και στην αποδοτική εικόνα της επιχείρησης.

Σεμινάριο: "Όταν ο γονέας-πυρήνας επιλέγει φροντιστήριο"

Μέχρι πριν μερικά χρόνια, την επιλογή του φροντιστηρίου την έκανε ο ίδιος ο μαθητής ακολουθώντας τις επιλογές της παρέας του. Και όλη η παρέα ακολουθούσε τον "Μαθητή-Πυρήνα". Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει, η απόφαση έχει περάσει στον γονέα. Ποιοί γονείς επηρεάζουν άλλους γονείς και μαθητές; Τι επιζητούν από την πρώτη επίσκεψη στο φροντιστήριο ή την ιστοσελίδα του; Τι προσδοκούν στη συνέχεια από το φροντιστήριο; Απευθύνεται σε φροντιστές Μ.Ε.

Σεμινάριο: "Διανομή Διαφημιστικού Υλικού"

Σε κάθε είσοδο δημόσιου σχολείου Αθηνών και Θεσσαλονίκης μοιράζονται ετησίως πάνω από 14000 φυλλάδια που προβάλλουν επιχειρήσεις ιδιωτικής εκπαίδευσης. Φυλλάδιο όμως από φυλλάδιο έχει διαφορά. Πρέπει να δίνεται στην είσοδο ή στην έξοδο; Πρέπει να φτάνει στο σπίτι στο χέρι του μαθητή ή μέσα στη σχολική τσάντα; Πρέπει να είναι μοναδικό για κάθε μαθητή ή όλα να είναι ίδια; Ποιες ημέρες θα διανεμηθούν; κλπ. Η διανομή του κατάλληλου διαφημιστικού υλικού, τη σωστή στιγμή, στο σωστό χέρι, δημιουργεί θεαματική αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας του εκπαιδευτηρίου για τις επόμενες 10 "ώρες γραφείου".

Σεμινάριο: "Επιλογή δεύτερης και τρίτης ξένης γλώσσας"

Πως γίνετε η επιλογή δεύτερης γλώσσας από τους μαθητές και γονείς; Πως ο καθηγητής της αγγλικής μπορεί να επηρεάσει την επιλογή; Ποια τα πραγματικά ατού κάθε γλώσσας; Πως θα μιλήσουμε στον μαθητή για την επιλογή της δεύτερης ή και της τρίτης γλώσσας; Πως θα μιλήσουμε στον γονέα; Ποια προσωπικά και οικογενειακά στοιχεία επηρεάζουν την επιλογή; Ποιες οι νέες ανάγκες της αγοράς εργασίας; κ.α. Απευθύνεται σε ιδιοκτήτες κέντρων ξένων γλωσσών.